4 lut 2015

Troian w fotoksiążce Keegana 'Life.Love.Beauty'

Wczoraj swoją premierę miała (foto)książka Keegana Allena pt. 'Life.Love.Beauty', w której można znaleźć oryginalne zdjęcia oraz poezje. Keegan dużo miejsca w swoim dziele poświęcił aktorom z serialu 'Pretty Little Liars', w szczególności Troian.

Oto jak wypowiedział się na temat naszej ulubienicy:
Troian jest wypełniona wdziękiem i talentem. Her sharp is tempered by her beautiful heart (jak byście przetłumaczyli to zdanie?). Najlepszym prezentem w mojej karierze jest przyjemność pracowania z nią, najlepszym prezentem w moim życiu jest jej przyjaźń. [Troian] daje mi możliwość podejmowania ryzyka w pracy i podążania za marzeniami. Myśląc o Troian, myślę o inspiracji. Scenarzyści nas połączyli, kiedy zauważyli chemię jaka jest między nami. Od tamtej chwili cieszę się każdą interakcją jaką z nią mam. Jest partnerem, przyjacielem, nauczycielem, skałą, i bezpiecznym miejscem do lądowania.

Poniżej skany z książki

 
Szczerze mówiąc ciężko jest mi wyrazić jaką przyjemność sprawiło czytanie tak pochlebnych słów o naszej idolce. Cieszę się, że inni dostrzegają wewnętrzne i zewnętrzne piękno Troian. Chyba każdy z nas chciałaby móc usłyszeć takie słowa od swojego przyjaciela.
Które zdjęcie skradło Wasze serca? Moje ulubione to: 1, 3 i ostatnie (po lewej).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz