4 lut 2015

Surf Noir | Plakat, zdjęcia promocyjne i soundtrack

Przez tą nieobecność mam straszne zaległości... oczywiście jak najszybciej je nadrobię. Nie musicie się o to martwić ;)
Bardzo dawno temu pisałam, że Troian z Shanem zaczęła pracować nad niezależnym filmem pt. "Surf Noir". Najwidoczniej specjalnie trzymano nas w niepewności, ponieważ długo nie było żadnych informacji o tym projekcie... aż do teraz! Mam dla Was plakat, zdjęcia promocyjne i soundtrack! Reżyser Tommy Bertelsen obiecał, że już niedługo pojawi się również zwiastun.


Jesteście ciekawi jak śpiewa Troian? Zapraszam do rozwinięcia!


Troian słyszymy (to Troian prawda?) w 4:20-6:16 minucie.



Czy materiały, które tu zamieściłam zachęcają Was do obejrzenia filmu?
Co myślicie o głosie Troian? Ta dziewczyna mnie onieśmiela. Czy to możliwe, że jedna osoba ma tyle talentów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz