27 lut 2015

10 rzeczy, bez których Patrick nie może żyć

Na dobry początek dnia postanowiłam przetłumaczyć artykuł portalu torontolife.com,w którym Patrick wypowiedział się bez jakich dziesięciu rzeczy nie może żyć. Myślę, że jest to świetny sposób aby lepiej go poznać. Życzę miłego czytania :)

NIE MOGĘ ŻYĆ BEZ:

1. Mojego aparatu
Jestem zapalonym fotografem. W tym momencie mam około 30 aparatów. Nigdy nie rozstaję się z Rolleifexem.

2. Moich Kettlebells (rodzaj odważników)
Nie mam czasu na siłownię, ponieważ pracuję 14 godzin dziennie na planie 'Suits'. Mam zestaw siedmiu Kettlebells w domu i trenera w Los Angeles, który powie mi czasem jak z nimi ćwiczyć.

3. Mojego autobusu szkolnego
W 2010 roku moi przyjaciele chcieli jechać na Burning Man. Wpadłem na pomysł żeby jechać tam autobusem. Wszyscy stwierdzili, że to szalone, a ja za małe pieniądze kupiłem Bluebirda, rocznik 1982.

4. Niedzielnych brunchy
To mój ulubiony posiłek w tygodniu. 

5. Mojego sympatycznego kundla
Charlie jest szalonym połączeniem kilku ras. Jest moim najlepszym przyjacielem na świecie i wszędzie za mną chodzi. A może to ja chodzę za nim. Ciężko powiedzieć kto kogo prowadzi.
6. Mojego gramofonu
Po latach niezorganizowanych MP3s, w końcu kupiłem gramofon i stworzyłem kolekcję moich ulubionych zespołów/kompozytorów: Arcade Fire, John Coltrane, Bob Dylan.

7. Mojego skutera Honda Elite
Ma 29 lat. Kiedyś uderzyła, w niefortunnym spotkaniu, w autobus. Mimo to wciąż działa.

8. Mojego go-to software
Każdego dnia staram się pracować nad moimi projektami fotograficznymi. Obecnie fotografuję portrety obsady serialu 'Suits'. Aplikacja The Lightroom, której używam do zarządzania i edycji tysiąca zdjęć, jest stale włączona na moim laptopie.

9. Mojego custom threads
Noszenie garnituru każdego dnia w serialu pokazało mi jak mały szczegół - wielkość klapy marynarki, może całkowicie zmienić człowieka w silnego, potężnego mężczyznę. Kocham Garrison Bespoke. Są starej szkoły.

10. Mojego roweru Giant
Serial 'Suits' kręcimy podczas najpiękniejszych dni miesiąca. Wtedy staram się jeździć na rowerze najwięcej jak się da.

Czy któryś punkt szczególnie Was zaskoczył? 
Bez czego Wy nie możecie żyć? Co znalazłoby się na takiej liście? Piszcie! Jestem strasznie ciekawa Waszych odpowiedzi. 

4 komentarze:

  1. a gdzie Troian? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. troian nie jest rzeczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Patrick mówi bez jakich rzeczy/przedmiotów nie może żyć. Troian jest osobą + jest jego narzeczoną, czyli zrozumiałe, że jest dla niego bardzo ważna.

      Usuń