9 paź 2014

Troian w Suits!!

Kochani, mam dla Was cudownego newsa!
Troian wystąpi gościnnie w serialu swojego narzeczonego pod tytułem 'Suits'.
Bellisario zagra Claire - "idealistkę, studentkę prawa oraz wolontariuszkę udzielająca społeczeństwu porad prawnych" z przeszłości Mike'a (w tej roli Patrick). Przez pewien czas się spotykali. Ich związek się rozpadł, kiedy Mike chciał pomóc dziewczynie w jednej z jej spraw. Postać Troian pojawi się tylko w retrospekcjach.


O czym jest serial?
Mike Ross (Patrick J. Adams) jest leniwym, lecz błyskotliwym, wyrzuconym z uniwersytetu chłopakiem, cechującym się pamięcią fotograficzną, która pomogła mu zdać egzaminy adwokackie, nie uczęszczając do szkoły prawniczej. Harvey Specter (Gabriel Macht), jeden z najlepszych pracowników na Manhattanie, zatrudnia Rossa na stanowisku jego nowego współpracownika. Jednakże musi on udawać, że ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Harvarda, ponieważ tego oczekuje od pracowników polityka firmy.

Oto co Troian napisała o swoim występie w 'Suits'
@halfadams zawsze potajemnie podkochiwałam się w Mike'u Ross'ie.
Najprawdopodobniej zobaczymy Troian w sezonie 4B, który wróci w 2015 roku.

Nawet nie wiecie jak długo czekałam na tego newsa. Już chyba wszyscy wiedzą, że kocham Troirick, dlatego bardzo się cieszę, że wystąpią w jednym serialu.
Oglądacie 'Suits'?

1 komentarz:

  1. Aaawwwww♥♥♥ w końcu się doczekałam!!! Nareszcie! Super :) Uwielbiam Suits!

    OdpowiedzUsuń