4 paź 2014

Julian Morris w New Girl (4x05)

Mam dla Was dwa zdjęcia wysokiej jakości z 5 odcinka 4 sezonu serialu New Girl o tytule 'Landline'
To właśnie w tym epizodzie po raz pierwszy zobaczymy Juliana Morrisa. Aktor zagra Ryana, przystojnego i pewnego siebie nauczyciela, w którym zakocha się główna bohaterka Jess.
Odcinek zostanie wyemitowany 14 października.

 

Pewnie zastanawiacie się co tu robi news o Julianie? Już tłumaczę :)
Prawdopodobnie nie wszyscy jeszcze wiedzą, ale mam bzika na punkcie 
Wrencer -Wrena Kingstona - Juliana Morrisa. 
Bloga o Troian już założyłam i myślę, że nawet nieźle mi to idzie. Niestety nie znalazłam żadnej polskiej strony o Julianie. Stąd pomysł aby pisać także o nim. Co o tym myślicie? Zaraz stworzę ankietę, gdzie będziecie mogli wyrazić swoją opinię. Serdecznie zachęcam Was do głosowania! To dla mnie bardzo ważne. 

Btw. są tu jacyś fani New Girl

2 komentarze:

  1. uwielbiam New girl! najlepszy i najśmieszniejszy serial, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także polecam. Niedawno zaczęłam oglądać ten serial i się w nim zakochałam.
      Nick i Schmidt <3 <3

      Usuń