7 sie 2014

Ulubione | Filmiki ze Spencer

Gdy bardzo mi się nudzi, bo nie mam w domu nic do roboty, a wszystkie ciekawe strony internetowe zostały już przeze mnie odwiedzone, włączam YouTube i oglądam filmiki związane z Pretty Little Liars. Też tak macie? Jestem pod ogromnym wrażeniem, że niektórzy potrafią stworzyć takie cuda. Dlatego dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubionymi filmami ze Spencer Hastings.

Na pierwszy ogień idą te, które mnie rozśmieszają.

Zapraszam do rozwinięcia :)



Było lekko, zabawnie, przyjemnie. Teraz czas na coś poważniejszego. Pierwsze video podoba mi się najbardziej <3



Podczas oglądania trzech ostatnich, uświadomiłam sobie jak dużo Spencer wycierpiała. Uwielbiam tą postać i strasznie boli mnie serducho, gdy widzę jak dzieje jej się coś złego. 


Z niecierpliwością czekam na Wasze ulubione [fanowskie] filmiki ze Spencer.

1 komentarz:

  1. Woow. Dwa filmiki Spencer vs Mona najlepsze! Tak mi się spodobały, że po kilka razy obejrzałam :P
    Ostatni taki średni ;)

    OdpowiedzUsuń