20 sie 2014

[AKTUAL.] Ice Bucket Challenge

Na pewno słyszeliście już o tej akcji. Gwiazdy wylewają na siebie kubeł wody z lodem, następnie nominują kolejne osoby do tej zabawy. A wszystko po to by wspierać walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym – ALS. Każdy nominowany wpłaca pieniądze na konto fundacji - którzy się oblewają i ci, którzy wolą tego uniknąć (oni płacą oczywiście więcej). Dzisiaj Troian umieściła swój filmik. Nie zabrakło na nim Patricka, jej narzeczonego.


Czy Was także rozśmieszyła reakcja Patricka? Coś czuję, że Troian się na nim zemści. Z niecierpliwością czekam na video z jego udziałem, które oczywiście dodam na bloga.

AKTUALIZACJA Wczoraj Patrick podzielił się swoim filmikiem. Dobrze, że nie musieliśmy długo czekać ;)


Śmiech Troian na końcu bezcenny.

4 komentarze:

  1. Właśnie szukałam filmiku z Patrickiem i nie znalazłam, ale jak sama Troian wspomniała.. you're so next haha:) czuję, że się nieźle zemści. A Patrick widać, że miał frajdę z tego, ale nie ma się co mu dziwić. Super jest to Ice bucket challenge. Inni z obsady pll też wzięli udział. Polecam obejrzeć filmiki Iana, Ash i Juliana, bo najlepsze. Lucy, Sasha i Keegan też robili. Teraz jeszcze czekam na Shay, bo Ash ją nominowała. Super zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli pojawi się video z Patrickiem, możesz być pewna, że go dodam :)
    Jak na razie widziałam tylko film Juliana. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś lepszego...
    Później obejrzę resztę filmów z obsadą PLL. Próbowałam, ale miałam jakieś kłopoty z Insta.

    OdpowiedzUsuń
  3. wildberrytwist21.08.2014, 05:26

    Nominował kolegów z planu Suits! Mam nadzieję, że przyjmą wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń