16 cze 2014

Troian Bellisario i Patrick J. Adams


Na pewno nie jestem jedyną osobą, która uważa, że Troian Bellisario i Patrick J. Adams (Suits) są najsłodszą parą ever. Dzisiaj pragnę przybliżyć Wam historię ich miłości ;)

Para poznała się w 2009 roku w LA, gdzie grali razem w sztuce pt."Equivocation". Od razu między nimi zaiskrzyło. Niestety jak to w życiu bywa, ich romans się skończył. Ciężko było znaleźć im chwilę tylko dla siebie, ponieważ skupili się na rozwijaniu swoich karier. Jednak Patrick postanowił pójść na całość by odzyskać jej miłość.

Troian ze mną zerwała, a ja nie chciałem kończyć tego związku - powiedział Patrick - następnego dnia, jak na ironię, zostałem zaproszony na przesłuchanie do jej serialu. Zgodziłem się na nie pójść, mimo, że normalnie bym tego nie zrobił. Chciałem ją odzyskać.

Aktor wcielił się w postać Harde'go - przyjaciela Ezry z czasów studenckich (odcinek 1x05). Jak możecie się domyślić para z powrotem się zeszła. W tym roku się zaręczyli!

Nie pozostało mi nic innego jak życzyć parze szczęścia i miłości. Prawda, że do siebie pasują? Poniżej kilka moich ulubionych fotek Troian i Patricka.




awww <3 słodko
                                                  Troian: @halfadams chciałabym żebyś tu był.

Patrick: @SleepintheGards nie bądź niemądra. wiesz, że jestem wszędzie gdzie Ty. 

2 komentarze: