21 cze 2014

2010 rok | Stylizacje

Cześć wszystkim :) Postanowiłam prześledzić wszystkie stylizacje panny Bellisario począwszy od 2010 roku. Co tydzień opisywać będę sześć outfitów. Mam nadzieję, że cykl ten (pierwszy na blogu !) Wam się spodoba. Stylizacja, według mnie, składa się z: makijażu, fryzury, dodatków, a przede wszystkim stroju. To właśnie na tych rzeczach będę się skupiać. Zapraszam do rozwinięcia. 



ABC FAMILY HOSTS
Make up, fryzura, sukienka - pięknie. Zwykła, nieprzekombinowana stylizacja. HIT!

NYLON PARTY
Stój klasyczny i elegancki. W takiej stylizacji wyszłabym na zakupy bądź na imprezę. Wszystko tutaj idealnie do siebie pasuje - delikatny makijaż, dodatki. Jestem tym outfitem zachwycona. Zdecydowanie HIT! 

DISNEY/ABC FAMILY PARTY
 
Delikatny makijaż, podkreślone czerwoną szminką usta, upięte włosy - jestem na tak. Troian wygląda świeżo i dziewczęco. Niestety od szyi w dół jest coraz gorzej. Nie wiem jak Wam, ale sukienka przypomina mi piżamę, a to za sprawą biało-błękitnych pasków. No i te buty... nie mogę na nie patrzeć. Wyglądają na ciężkie, nie pasują do sukienki. KIT!

MAXIM PARTY
Tak jak poprzednio fryzura i make up bardzo mi się podobają. Nie mogę, niestety, powiedzieć tego o outficie. Widzimy tutaj granatowy kombinezon, ciemne rajstopy i kozaki. Nie lubię takiego połączenia. Kombinezon jest na lato, a kozaki i rajstopy na zimę. KIT!

YOUNG HOLLYWOOD AWARDS
Po raz kolejny outfit Troian mi się nie podoba. Spódniczka jest ładna, ale ubrałabym do niej inną bluzkę (nie przepadam za bufiastymi ramionami) i jasne szpilki. KIT!

PODPISYWANIE KSIĄŻEK SHARY SHEPARD W LA
Głupio mi, że znowu się powtórzę... nie gniewajcie się o to ;) Znowu stylizacja Troian nie trafia w moje gusta. Góra - lekka, zwiewna, dół - masywny, ciężki, kozaki wyglądają na brudne i zniszczone, spódniczka nie pasuje kolorystycznie do reszty. Z całego outfitu podoba mi się tylko marynarka. KIT!

Podsumowując
Na sześć stylizacji tylko dwie mi się spodobały. 


1 komentarz: