9 sty 2015

Troirick na wakacjach w Meksyku!

Miałam poczekać z tą notką kilka dni, ale nie mogłam się powstrzymać, gdy zobaczyłam przepiękne zdjęcia na Instagramie Troian. Okazuje się, że para jest w Meksyku. W poprzednim poście napisałam, że w Brazylii. Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd. Do codziennych zajęć Troian należy: wylegiwanie się na plaży, zwiedzanie oraz nauka języka hiszpańskiego. Nawet nieźle jej to idzie. Aktorzy zachwyceni są wycieczką, ale w drodze do Meksyku zdarzył się pewien incydent. Zagubił się bagaż Patricka. Jak pech to pech...


Zapraszam do rozwinięcia!








Napiszę to kolejny raz, nie wytrzymam jak tego nie zrobię. Jestem zachwycona widokami!! Przepiękne miejsce. Byliście kiedyś w Meksyku? Od dzisiaj to kolejne miejsce na mojej liście "Miejsc, które muszę zobaczyć przed śmiercią" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz