6 gru 2014

Troian dla Schön Magazine

Witajcie! Co u Was słychać? Jak mija Wam sobotni wieczór? Przypuszczam, że większość moich czytelników pomyślała, że opuściłam bloga. Nic z tych rzeczy! ;) Jak na razie nigdzie się nie wybieram. Ostatnio w życiu Troian i Juliana niewiele się dzieje, stąd ta cisza na blogu.

Dzisiaj chcę pokazać Wam najnowsze zdjęcia Troian dla Schön Magazine. Aktorka wygląda na nich zupełnie inaczej niż zwykle - tajemniczo, zmysłowo.





Co myślicie o sesji? Podoba Wam się?
Jeśli jesteście ciekawi mojego zdania to wydaje mi się, że Troian wyglądałaby lepiej gdyby nie miała peruki. Według mnie nie pasuje do niej ten kolor, proste włosy itd.
O wiele bardziej podoba mi się w znacznie 'lżejszej', bardziej dziewczęcej stylizacji.

1 komentarz:

  1. też tak myślę :) i cieszę się, że nie opuściłaś blogu, bo jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń