10 lis 2014

Troian w nowym projekcie

Na wstępie chciałabym przeprosić Was za długą nieobecność, która spowodowana była (przyznaję) lenistwem i brakiem czasu. Ponadto w życiu naszej kochanej dwójki nie działo się nic szczególnego, dlatego było tu tak cicho.
Teraz przejdę do najważniejszej kwestii. 

Troian wzięła udział w nowym projekcie. Aktorka spędziła dzisiejszy dzień na planie filmu zatytułowanego 'Still a Rose'. Szczerze mówiąc niewiele o nim wiem. Wydaje mi się, że jest to najnowsza ekranizacja 'Romea i Julii' Williama Shakespeare'a. Są to jednak moje domysły, spekulacje, którym nie musicie wierzyć na sto procent ;) 
Na więcej szczegółów musicie niestety poczekać. Oczywiście będę informować Was na bieżąco.

Poniżej kilka prywatnych zdjęć z Instagrama.









+ video

Jeśli faktycznie jest to ekranizacja 'Romea i Julii' kogo Waszym zdaniem zagra Troian?
 Może tytułową bohaterkę? Myślicie, że panienka Bellisario nadaje się do roli Julii?

3 komentarze:

  1. Troian nadaje się do każdej roli! Najlepsze jest to zdjęcie http://3.bp.blogspot.com/-bWe1NvPoCiE/VGDW6tZxNWI/AAAAAAAAAfs/zjvW1yVQHzM/s1600/Bez%C2%A0tytu%C5%82u3.png

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety zdjęcie nie chce mi się wyświetlić. Chyba podałaś błędny adres :/

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wyświetla :) chodziło mi o drugie od końca, to na schodach

    OdpowiedzUsuń