25 wrz 2014

Napisz do Troian!

Witajcie! Na wstępie chciałabym Was bardzo, bardzo przeprosić za tak długą nieobecność. Musiałam uczyć się na ważny egzamin, dlatego nie miałam czasu na dodawanie postów. Obiecuję poprawę! :)
Strasznie jestem ciekawa co u Was słychać. Niestety kończą mi się wakacje. Myślałam, że w ciekawy sposób spędzę ostatni tydzień wolnego, niestety to się nie uda. Jestem chora i muszę leżeć w łóżku :(

Koniec wstępu. Przechodzę do rzeczy.
Chcieliście kiedyś napisać do Troian by zdobyć jej autograf, ale nie wiedzieliście na jaki adres wysłać list? Nie oszukujmy się. W Internecie krąży wiele fikcyjnych, zmyślonych adresów, a to niestety komplikuje życie.
Dzięki Bogu mamy Internet. Troian udostępniła na swoim Instagramie adres, na który można przesyłać listy.

15 komentarzy:

  1. kiedyś do niej napiszę :)) /fourminds

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Troina odpowie na list czy jest szansa dostania autografu od niej właśnie przez ten list? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro sama podała namiary do siebie, myślę, że jest to bardzo możliwe. Tylko na odpowiedź trzeba niestety długo czekać (są to miesiące, a czasem nawet i lata) :(
      Znalazłam ciekawy blog, w którym można znaleźć kilka porad jak wysyłać listy do gwiazd, o czym warto wiedzieć itd. polecam!

      http://aleeexsmile.blogspot.com/search/label/Porady?updated-max=2014-01-11T19:59:00%2B01:00&max-results=20&start=2&by-date=false

      Usuń
  3. Co trzeba wysłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wysłać co tylko zechcesz. Napisać za co ją cenisz, że chcesz autograf. Po prostu wszystko :)

      Usuń
    2. A czy trzeba kopertę zwrotną? I wydrukowane zdjęcia na których ma się podpisać ?

      Usuń
    3. Tak :)
      Jeśli pierwszy raz wysyłasz list do kogoś znanego polecam zapoznać się z poniższym linkiem. Tam wszystko jest wyjaśnione (autorka bloga pisze o czym trzeba pamiętać, co zrobić). Warto!
      http://aleeexsmile.blogspot.com/search/label/Porady?updated-max=2014-01-11T19:59:00%2B01:00&max-results=20&start=2&by-date=false

      Usuń
    4. Nie pierwszy raz :-) Jestem kolekcjonerką

      Usuń
  4. A jak ja wysłałam na adres opublikowany na stronie? Wydrukowałam zdjęcia i zapłaciłam 5 zł za znaczek. Czy adres jest zły?

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak ja wysłałam na adres opublikowany na stronie Pretty Little Liars? Wydrukowałam zdjęcia i zapłaciłam 5 zł za znaczek. Czy adres jest zły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz konkretnie napisać na jaki adres wysłałaś list? Niestety nie wiem jaki adres pojawił się na stronie Pretty Little Liars.

      Usuń
    2. Troian Bellisario
      c/o Insight
      1134 S Cloverdale Avenue
      Los Angeles, CA 90019
      USA

      Usuń
    3. Mam wątpliwości co do tego adresu...
      Adres, który jest w tej notce podała Troian, ponieważ [jak sama stwierdziła] w Internecie krąży wiele złych namiarów do niej.
      ALE na forach zagranicznych ludzie pisali, że dostali od niej odpowiedź z tego właśnie adresu.
      Myślę, że musisz po prostu czekać.

      Usuń
  6. Pisałaś do Troian?

    OdpowiedzUsuń